Шановні відвідувачі! Вітаю Вас на сторінках мого блогу. Веб-ресурс створений з метою висвітлення власного досвіду.

Організація роботи ГПД

Перелік необхідних  документів для організації роботи групи продовженого дня

1. Положення  про групу продовженого дня загальноосвітнього     
    навчального закладу.
2.     Посадова інструкція вихователя групи продовженого дня.
3.     Інструкція з охорони праці для вихователя групи продовженого дня.
4.     Перспективний план виховної роботи вихователя групи продовженого дня на навчальний рік.


ДОКУМЕНТАЦІЯ    ГПД 
Режим дня (затверджений директором).
Календарно-тематичний план.
План вихователя (щоденний).
Журнал ГПД.
Зошит щодо наступності роботи вчителя-вихователя.
Графік провітрювання.



Структура виховного плану:
-         стисла характеристика групи та окремих учнів, завдання на семестр;
-         робота із загальноосвітньої підготовки учнів;
-         заходи по моральному вихованню та культури поведінки учнів;
-         суспільно корисні справи та трудове виховання учнів;
-         фізкультурно-оздоровча робота;
-         робота з безпеки життєдіяльності учнів;
-         робота з батьками учнів.
5.     Список учнів групи продовженого дня.
6.     Заяви батьків на зарахування дітей до ГПД.
7.     Наявність куточка групи продовженого дня.
8.     Щоденні плани роботи вихователя.





ОРІЄНТОВНИЙ  РЕЖИМ  РОБОТИ   ГПД 
   Відповідно до Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01) для першокласників, які відвідують групи продовженого дня, необхідно організувати щоденний 1,5-годинний денний відпочинок (сон), а також не менше ніж 1,5-годинну прогулянку на свіжому повітрі.
         
          Режим дня № 1
12.30 - 13.15 - прийом дітей; відпочинок на свіжому повітрі (спортивні ігри, забави).
13.15 - 13.30 - обід.
13.30 - 14.00 - виховна година.
14.00 - 15.30 - самопідготовка.
15.30 - 15.40 - інструктаж з ТБ, супровід дітей до виходу зі школи.
     
           Режим дня № 2
Заняття
1-2 класи
3-4 класи
1.
Прийом дітей, відпочинок на свіжому повітрі
12.30 – 13.00
12.30 – 13.00
2.
Обід
13.00 – 13.30
13.00 – 13.30
3.
Відпочинок (сон)
13.30 – 14.30
4.
Відпочинок на свіжому повітрі, ігри, прогулянка, праця, виховна година.
14.30 – 15.30
13.30 – 15.45
5.
Полуденок
15.30 – 15.45
15.45 – 16.00
6.
Самопідготовка, робота гуртків, секцій
15.45 – 16.45
16.00 – 16.45
7.
Робота гуртків, секцій, вільний час
16.45 – 17.30
16.45 – 17.30

ПЛАНУВАННЯ    РОБОТИ     ГПД 
Календарно-тематичне планування.
 Щоденне планування.
Структура календарно-тематичного планування
Аналіз роботи ГПД за минулий рік.
Мета та завдання на наступний рік.
Основні напрями діяльності ГПД.
Індивідуальна робота з учнями.
Робота з батьками.
Щотижневе планування
       
План виховної роботи  на _________________________________________________

Напрямок роботи
1 тиждень
2 тиждень
3 тиждень
4 тиждень
Примітки
1.
Години спілкування
2.
Здоров’я, попередження дитячого травматизму
3.
Дозвілля
4.
Участь у шкільних заходах
5.
Індивідуальна робота
6.
Робота з батьками


ПАМ'ЯТКА   ВИХОВАТЕЛЕВІ    ГПД  
        1.Прийом дітей:
а) бесіда з учителями:
      - перевірка відвідування;
      - самопочуття, поведінка, навчання дітей;
      - особливості домашнього завдання;
б) корекція планів.
       2. Початок роботи:
а) ознайомлення батьків із проблемами дітей;
б) прийом приміщення групи;
в) ознайомлення дітей із планом на день;
г) проведення індивідуальних та групових бесід з дітьми.
       3. Організація харчування:
а) організація чергування в їдальні;
б) перевірка чистоти рук, рушників;
в) проведення бесід щодо поведінки в їдальні;
г) контроль за дотриманням правил поведінки в їдальні.
        4. Прогулянка:
а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;
б) стеження за одягом дітей;
в) ознайомлення з планом прогулянки;
г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";
д) організація спостережень за погодою, змінами в природі;
е) організація спортивної години;
є) організація ігор за вибором дітей;
ж) підбиття підсумків прогулянки.
        5. Організація та проведення самопідготовки:
а) спостереження за підготовкою робочих місць;
б) дотримання правил проведення самопідготовки;
в) контроль за виконанням домашніх завдань.
        6. Завершення роботи групи:
а) стеження за зборами дітей;
б) стеження за прибиранням приміщення.





Немає коментарів:

Опублікувати коментар