Перелік необхідних документів для організації
роботи групи продовженого дня
1. Положення про групу продовженого дня
загальноосвітнього
навчального закладу.
2. Посадова інструкція
вихователя групи продовженого дня.
3. Інструкція з охорони праці
для вихователя групи продовженого дня.
4. Перспективний план виховної
роботи вихователя групи продовженого дня на навчальний рік.
ДОКУМЕНТАЦІЯ ГПД
Режим дня (затверджений директором).
Календарно-тематичний план.
План вихователя (щоденний).
Журнал ГПД.
Зошит щодо наступності роботи вчителя-вихователя.
Графік провітрювання.
Структура виховного плану:
- стисла
характеристика групи та окремих учнів, завдання на семестр;
- робота
із загальноосвітньої підготовки учнів;
- заходи
по моральному вихованню та культури поведінки учнів;
- суспільно
корисні справи та трудове виховання учнів;
- фізкультурно-оздоровча
робота;
- робота
з безпеки життєдіяльності учнів;
- робота
з батьками учнів.
5. Список учнів групи
продовженого дня.
6. Заяви батьків на зарахування
дітей до ГПД.
7. Наявність куточка групи
продовженого дня.
8. Щоденні плани роботи
вихователя.
Режим дня № 2
ОРІЄНТОВНИЙ РЕЖИМ РОБОТИ
ГПД
Відповідно до Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання
загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу
(ДСанПіН 5.5.2.008-01) для першокласників, які відвідують групи продовженого
дня, необхідно організувати щоденний 1,5-годинний денний відпочинок (сон), а
також не менше ніж 1,5-годинну прогулянку на свіжому повітрі.
Режим дня № 1
12.30
- 13.15 - прийом дітей; відпочинок на свіжому повітрі (спортивні ігри, забави).
13.15
- 13.30 - обід.
13.30
- 14.00 - виховна година.
14.00
- 15.30 - самопідготовка.
15.30
- 15.40 - інструктаж з ТБ, супровід дітей до виходу зі школи.
Режим дня № 2
№
|
Заняття
|
1-2
класи
|
3-4
класи
|
1.
|
Прийом дітей,
відпочинок на свіжому повітрі
|
12.30
– 13.00
|
12.30
– 13.00
|
2.
|
Обід
|
13.00
– 13.30
|
13.00
– 13.30
|
3.
|
Відпочинок
(сон)
|
13.30
– 14.30
|
|
4.
|
Відпочинок
на свіжому повітрі, ігри, прогулянка, праця, виховна година.
|
14.30
– 15.30
|
13.30
– 15.45
|
5.
|
Полуденок
|
15.30
– 15.45
|
15.45
– 16.00
|
6.
|
Самопідготовка,
робота гуртків, секцій
|
15.45
– 16.45
|
16.00
– 16.45
|
7.
|
Робота
гуртків, секцій, вільний час
|
16.45
– 17.30
|
16.45
– 17.30
|
ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ГПД
Календарно-тематичне
планування.
Щоденне
планування.
Структура
календарно-тематичного планування
Аналіз
роботи ГПД за минулий рік.
Мета
та завдання на наступний рік.
Основні
напрями діяльності ГПД.
Індивідуальна
робота з учнями.
Робота
з батьками.
Щотижневе
планування
План виховної роботи на _________________________________________________
№
|
Напрямок
роботи
|
1
тиждень
|
2
тиждень
|
3
тиждень
|
4
тиждень
|
Примітки
|
1.
|
Години
спілкування
|
|||||
2.
|
Здоров’я,
попередження дитячого травматизму
|
|||||
3.
|
Дозвілля
|
|||||
4.
|
Участь
у шкільних заходах
|
|||||
5.
|
Індивідуальна
робота
|
|||||
6.
|
Робота
з батьками
|
ПАМ'ЯТКА ВИХОВАТЕЛЕВІ ГПД
1.Прийом дітей:
а)
бесіда з учителями:
- перевірка відвідування;
- самопочуття, поведінка, навчання дітей;
- особливості домашнього завдання;
б) корекція планів.
- самопочуття, поведінка, навчання дітей;
- особливості домашнього завдання;
б) корекція планів.
2. Початок роботи:
а)
ознайомлення батьків із проблемами дітей;
б)
прийом приміщення групи;
в)
ознайомлення дітей із планом на день;
г)
проведення індивідуальних та групових бесід з дітьми.
3. Організація харчування:
а)
організація чергування в їдальні;
б)
перевірка чистоти рук, рушників;
в)
проведення бесід щодо поведінки в їдальні;
г)
контроль за дотриманням правил поведінки в їдальні.
4. Прогулянка:
а)
організація провітрювання приміщень під час прогулянки;
б)
стеження за одягом дітей;
в)
ознайомлення з планом прогулянки;
г)
бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";
д)
організація спостережень за погодою, змінами в природі;
е)
організація спортивної години;
є)
організація ігор за вибором дітей;
ж)
підбиття підсумків прогулянки.
5. Організація та проведення самопідготовки:
а)
спостереження за підготовкою робочих місць;
б)
дотримання правил проведення самопідготовки;
в)
контроль за виконанням домашніх завдань.
6. Завершення роботи групи:
а)
стеження за зборами дітей;
б)
стеження за прибиранням приміщення.
Г-н Педро и его кредитная компания оказали нашей компании невероятную помощь, предоставив кредитную линию для нашего постоянного роста агробизнеса, я так рад, что моя компания снова поднимается с помощью Педро, кредитного специалиста, который предоставляет мне 8 000 000,00 долларов США на бизнес-ссуды. Г-н Педро и его компания также предоставляют любую сумму кредита частным лицам или компаниям, которые ищут способ расширить или реализовать свой проект с низкой процентной ставкой 2 годовых. свяжитесь с ними, чтобы получить бизнес-ссуду, личную ссуду, коммерческую ссуду, стартовую ссуду, ссуду на покупку автомобиля, жилищную ссуду. на pedroloanss@gmail.com текст в WhatsApp: +18632310632 удачи "
ВідповістиВидалити